czwartek, 21 sierpnia 2014

Wypożyczenie namiotu

Wakacje jeszcze trwają. Wpadłem więc na pomysł aby pojechać gdzieś pod namiot na kilka dni. Najprędzej z rodziną lub kumplami ale jak nikt nie będzie miał ochoty to mogę nawet wybrać się sam. Problem jest zasadniczy - nie dorobiłem się jeszcze namiotu. Nigdy  jakoś nie było ku temu okazji aby takowy nabyć.

Z kasą u mnie jak u statystycznego polaka. Kupowanie namiotu tylko po to że mam "zachcioła" na noc pod kawałkiem materiału nie jest wystarczająca do jego nabycia. Podzwoniłem więc po znajomych i okazało się że kurde ludzie to jednak mają namioty ale niekoniecznie do pożyczenia.

"Poguglałem" trochę i są takie ustrojskie firmy gdzie można namiot sobie wynająć. Oczywiście wynajem namiotów nie odbywa się bez odpływu gotówki z mojej obfitującej w pustki kieszeni.  Najtańsza oferta jaką udało mi się znaleźć kosztowała 8 zł za dobę wynajmu namiotu 1-osobowego. Co szokuje znalazłem też oferty gdzie doba wynajmu jedynki kosztowała 47 zł. !!! - Przecież za 3 dni tego wynajmu możemy kupić sobie już swój własny namiocik!  Ktoś naprawdę przesadził z wyceną.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz